Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen?
Stuur ons dan even een berichtje via de contactpagina.
We helpen je graag verder!
Veelgestelde vragen
Als cadeau inpakken / versturen
- Ja, vul bij 'factuuradres' je eigen adres in en bij 'verzendadres' het adres waar je je pakket naartoe wilt wilt sturen.
- Je kunt je pakket zelf volgen met de track en trace code die je na je bestelling ontvangt.
- Ja, je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten inpakken in cadeaupapier.
- Je kunt ook een handgeschreven kaart bij je cadeau voegen.
- Deze opties kun je aangeven bij notities in je winkelwagen.
Giftcard verzilveren
- Op je giftcard staat een unieke code die verzilverd kan worden bij het plaatsen van je bestelling. Deze optie wordt zichtbaar onder het besteloverzicht, waar je je code kunt invullen bij 'gift card' en deze verzilvert door op 'toepassen' te klikken.
- De code kan tot 12 maanden na de aankoopdatum worden verzilverd in de webshop.
Vragen over producten
- Als je hulp nodig hebt bij het uitzoeken van een sieraad, willen je natuurlijk graag helpen. Ook als je sieraden zoekt voor een speciale gelegenheid, zoals voor een bruiloft, neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden.
- Het is mogelijk om in overleg sieraden te komen bekijken. Neem hiervoor contact met ons op om een afspraak te maken. Dat is handig in verband met het klaarleggen van de sieraden die elders in een beveiligde opslag liggen.
- Als je interesse hebt in een product dat niet meer op voorraad is, kun je het beste even een bericht naar ons sturen. Dan kijken we of we het kunnen bijbestellen.
- Bij enkele producten is het mogelijk om een kleine aanpassing aan te vragen of een andere edelsteen te kiezen. Stuur ons je vraag en wij kijken wat we voor je kunnen doen!
Vragen over mijn bestelling
- Wij geven twee maanden garantie op de kwaliteit van het product. Neem in ieder geval binnen deze twee maanden contact met ons op, zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn, voor vragen hierover kun je ons mailen.
1. Als je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op via een mail aan info@dona-aurora.nl. Stuur ons ook een bericht indien een product stuk is gegaan door een fout aan het materiaal.
2. Vermeld bij je bericht je ordernummer, een korte omschrijving van de (mogelijke) oorzaak en voeg foto's toe van het product.
3. Wij zullen proberen om het artikel te repareren, vervangen of vergoeden.
- Let op dat de garantie vervalt wanneer het product is beschadigd door het resultaat van oneigenlijk gebruik, wanneer er al reparaties zijn uitgevoerd of wijzigingen aangebracht.
Als er bij een bestelling wel reeds is betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen, neem dan even contact met ons op.
- Controleer de track en trace code om te achterhalen waar je pakket zich precies bevindt.
- Als de standaard levertijd van je bestelling voorbij is, kun je contact met ons opnemen. Vermeld in je bericht ook de bestelreferentie.
- Als uit de track en trace blijkt dat je bestelling is afgeleverd, kijk dan in je mailbox welk bericht de koerier voor je heeft achtergelaten.